“Народную волю” аштрафавалі за Белсат

2010 2010-02-05T11:19:18+0200 1970-01-01T03:00:00+0300 be http://spring96.org/files/images/sources/narodnaja-volja.jpg

700 тысяч штрафу мусіць заплаціць газэта “Народная воля” за анонс новага сэзону на тэлеканале “Белсат”. Такое рашэньне прыняў суд Ленінскага раёну Менску 4 лютага, прызнаўшы выданьне вінаватым у парушэньні Закону "Аб рэкляме".

Галоўны рэдактар газэты Іосіф Сярэдзіч гэтак пракамэнтаваў рашэньне суду:
“Тое, чаго і можна было чакаць. Іншага ў нас нельга чакаць. Гэта ж ужо не першы працэс, не першы суд. Усё пад кантролем у нашай дзяржаве, кожны крок газэты, у тым ліку і, скажам, хочам мы пахваліць або хочам мы расказаць пра “Белсат”, або не – усё трэба ўзгадняць”.
Справа датычыла верасьнёўскага нумару газэты, калі выданьне зьмясьціла інфармацыю пра новы тэлесэзон на канале "Белсат". Пратакол аб адміністратыўным правапарушэньні на газэту “Народная воля” склалі чыноўнікі Міністэрства гандлю, убачыўшы ў анонсе рэкляму.

Апошнія навіны

слухаць Радыё рацыя Міжнародная федэрацыя правоў чалавека Беларуская Інтэрнэт-Бібліятэка КАМУНІКАТ Грамадзкі вэб-архіў ВЫТОКІ Антидискриминационный центр АДЦ 'Мемориал' Prava-BY.info Беларускі Праўны Партал Межрегиональная правозащитная группа - Воронеж/Черноземье
Московская Хельсинкская группа
Молодежное Правозащитное Движение
amnesty international