State-owned publishing house cancels contract with independent newspaper

2009 2009-01-16T20:42:20+0200 1970-01-01T03:00:00+0300 en

The state-owned Belarusian Publishing House has cancelled its contract with the Borisovskiye novosti newspaper, says editor-in-chief Anatol Bukas.

The decision was attributed to ‘certain violations of printing schedule’.

The newspaper has not been able to be published in its hometown of Barysau since 1996.

слухаць Радыё рацыя Міжнародная федэрацыя правоў чалавека Беларуская Інтэрнэт-Бібліятэка КАМУНІКАТ Грамадзкі вэб-архіў ВЫТОКІ Антидискриминационный центр АДЦ 'Мемориал' Prava-BY.info Беларускі Праўны Партал Межрегиональная правозащитная группа - Воронеж/Черноземье
Московская Хельсинкская группа
Молодежное Правозащитное Движение
amnesty international