«Вольнае Глыбокае» папярэдзілі

2009 2009-11-04T13:36:05+0200 1970-01-01T03:00:00+0300 be http://spring96.org/files/images/sources/volnaje_glybokaje.jpg

Міністэрства інфармацыі 30 кастрычніка папярэдзіла заснавальніка недзяржаўнай рэгіянальнай газеты «Вольнае Глыбокае» за публікацыі на рускай мове.

Уладзіміра Скрабатуна (ён жа рэдактар газеты) вінавацяць у парушэнні п.3 арт. 14 закона «Аб сродках масавай інфармацыі», бо ён не паведаміў міністэрству ў належны тэрмін пра змену мовы выдання.

«Вольнае Глыбокае» зарэгістравана як беларускамоўная газета. Але ў двух вераснёўскіх нумарах выдання (NN 36, 38 ад 3, 17 верасня) былі апублікаваныя рэкламныя тэксты на рускай мове. Гэта і стала падставай для вынясення папярэджання.

«Канечне, у будучым мы будзем мець на ўвазе, што гэта з’яўляецца парушэннем», — зазначыў у гутарцы з прэс-службай БАЖ Уладзімір Скрабатун.

Апошнія навіны

слухаць Радыё рацыя Міжнародная федэрацыя правоў чалавека Беларуская Інтэрнэт-Бібліятэка КАМУНІКАТ Грамадзкі вэб-архіў ВЫТОКІ Антидискриминационный центр АДЦ 'Мемориал' Prava-BY.info Беларускі Праўны Партал Межрегиональная правозащитная группа - Воронеж/Черноземье
Московская Хельсинкская группа
Молодежное Правозащитное Движение
amnesty international